ZAWIERANIE UMOWY

Informacje na temat zawierania umowy przedsiębiorcy z konsumentem (klientem) na odległość, bez udziału osobistego w lokalu przedsiębiorcy:

 

Umowa na odległość zostaje zawarta między Biurem MAGNES a Klientem w następujących okolicznościach:

 

1. Z dniem zaksięgowania przez Biuro przedpłaty Klienta za usługę.

2. Z dniem odbioru przez Klienta przesyłki pobraniowej wysłanej z Biura.

3. Z dniem wypełnienia elektronicznej lub papierowej ankiety osobowej przez Klienta, który zamierza dokonać opłaty za usługę Biura.

4. Z dniem wypełnienia elektronicznej lub papierowej ankiety osobowej przez Klienta, który zamierza bezpłatnie korzystać z usług Biura, zgodnie z aktualnymi promocjami.

 

Konsument może w terminie 14 dni od zawarcia umowy na odległość odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem sytuacji, gdy usługa Biura MAGNES została wykonana na jego życzenie w całości przed upływem tego terminu.

Gdy usługa została wykonana w pełni to Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy.

 

Poniżej wyjaśnienie jak to wygląda w praktyce:

 

Biuro MAGNES za wyraźną zgodą Klienta może wykonać usługę przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. Za taką zgodę uznaje się sytuację, w której Klient przed upływem tego terminu dokonał przedpłaty za usługę lub poinformował Biuro MAGNES telefonicznie albo mailowo o chęci otrzymania fotooferty, fotoofert lub danych kontaktowych osób samotnych poprzez wysłanie do niego maila, listu, smsa, mmsa lub odbiór osobisty w biurze.

 

Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy z chwilą odbioru przesyłki mailowej lub listownej zawierającej fotokatalog lub wybraną fotoofertę albo otrzymania mmsa lub smsa z danymi kontaktowymi osób samotnych. Są to okoliczności, w których Biuro MAGNES zrealizowało w pełni usługę, która już na tym etapie może przyczynić się do poznania życiowego partnera.

 

Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy również w sytuacji, gdy dokonał przedpłaty za usługę i jednocześnie wypełnił ankietę osobową, składając tym samym swoją ofertę dla osób samotnych. Wówczas Biuro ma prawo przekazywać dane kontaktowe Konsumenta pozostałym Klientom Biura. Są to okoliczności, w których Biuro MAGNES zrealizowało w pełni usługę, która już na tym etapie może przyczynić się do poznania życiowego partnera.

 

Wzór Formularza odstąpienia od umowy:

(W przypadku chęci odstąpienia od umowy, należy to napisać własnymi słowami lub wypełnić poniższy formularz oraz odesłać go do Biura MAGNES listem lub mailem)

Adres korespondencyjny Biura: MAGNES Waldemar Męczyński, ul. Czysta 5, 87-700 Aleksandrów Kujawski

Adres mailowy Biura: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Niniejszym odstępuję od zawartej umowy o świadczenie usługi matrymonialnej.

Data wykupienia usługi (jeśli dokonano przedpłaty) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . .

lub

Data wypełnienia ankiety osobowej (jeśli została wypełniona) . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Imię i nazwisko konsumenta: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Adres konsumenta: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Podpis konsumenta (w przypadku listownego wysłania formularza): . . . . . . . . . . . . . .

Data: . . . . . . . . . . . . . . .

 

Sposób i termin spełnienia świadczeń przez Biuro MAGNES:

 

Sposób I

Biuro MAGNES rozpoczyna spełnianie świadczeń z dniem otrzymania przedpłaty za usługę. Najczęściej polega to na wyborze ofert dla Klienta i wysłaniu mu ich pod wskazany adres (mailowy, domowy) lub na nr tel. Z dniem otrzymania przez Klienta ofert samotnych osób Biuro MAGNES uznaje, iż świadczenie zostało wykonane w pełni. Jeśli Klient nie poznał życiowego partnera po otrzymaniu pierwszej przesyłki, może się zwrócić do Biura, aby wysłać mu kolejne oferty bezpłatnie (w ramach wniesionej uprzednio opłaty) lub odpłatnie. Okres przekazywania ofert regulują warunki promocyjne, z których Klient skorzystał.

 

Sposób II

Biuro MAGNES rozpoczyna spełnianie świadczeń z dniem otrzymania telefonicznej lub mailowej informacji od Klienta, iż zamawia przesyłkę pobraniową, płatną z chwilą jej odebrania. Najczęściej polega to na wyborze ofert dla Klienta i wysłaniu mu ich pod wskazany adres korespondencyjny. Z dniem otrzymania przez Klienta ofert samotnych osób Biuro MAGNES uznaje, iż świadczenie zostało wykonane w pełni. Jeśli Klient nie poznał życiowego partnera po otrzymaniu pierwszej przesyłki, może się zwrócić do Biura, aby wysłać mu kolejne oferty bezpłatnie (w ramach wniesionej uprzednio opłaty) lub odpłatnie. Okres przekazywania ofert regulują warunki promocyjne, z których Klient skorzystał.

 

Sposób III

Biuro MAGNES rozpoczyna spełnianie świadczeń również z dniem otrzymania wypełnionej ankiety osobowej przez Klienta. Po opracowaniu jego oferty Biuro MAGNES uznaje, iż świadczenie zostało wykonane w pełni. Wówczas następuje przekazywanie jego danych kontaktowych innym osobom samotnym. Okres przedstawiania oferty Klienta pozostałym osobom samotnym jest uzależniony od warunków promocyjnych, z których Klient skorzystał.

 

Stosowana przez Biuro MAGNES procedura rozpatrywania reklamacji:

 

Reklamacja do Biura powinna być wysłana listem poleconym na adres korespondencyjny: MAGNES Waldemar Męczyński, ul. Czysta 5, 87-700 Aleksandrów Kujawski lub internetowo na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres osoby, która ją składa i opis czego dotyczy. W przypadku reklamacji listownej, Klient musi się pod reklamacją podpisać.

W przypadku wysłania reklamacji drogą mailową na adres Biura warunkiem jej wpływu jest potwierdzenie przez Biuro jej otrzymania. Biuro Magnes ma obowiązek wysłać mailowe potwierdzenie otrzymanej reklamacji, iż została ona przekazana do rozpatrzenia. Jeśli Biuro nie wyśle potwierdzenia, uznaje się, iż reklamacja nie dotarła (np. została automatycznie przekazana do skrzynki spamu, nie przepuszczona przez program antywirusowy, itp.). Najpewniej jest wysłać reklamację listem poleconym.

Biuro ma obowiązek dostarczyć Klientowi odpowiedź na reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana do Klienta tą samą drogą jaką wpłynęła.

Reklamacje wysyłane smsem nie będą rozpatrywane.

 

Wyszukiwarka ofert Pań

Wyszukiwarka ofert Panów

Free business joomla templates
Realizacja: Agencja interaktywna Empressia